reklama

Stalo sa mojej dcére alebo ,keď už tak , tak ide o princíp

Moja dcéra robí v Rakúsku čašníčku s jednou jej kamarátkou. Darilo sa im dobre . Až jedného pekného dňa Lucka (dcérina kamarátka) musela odísť na pár dní domov- kvôli vážnym problémom. Moja dcéra Maťa ju preto poprosila, či by jej nemohla niečo vyplatiť keď už bude na Slovensku. Dala jej 450 eur , podrobný popis čo má kam poslať , na aký účet a tak. Samozrejme , že Maťa dala aj nejaké peniaze Lucke za odmenu ako vyjadrenie vďaky. Prešlo pár dní a mladé slečny sa skontaktovali . Lucka povedala , že to ešte nestihla spraviť . Veď nevadí spraví to zajtra. O pár dní sa už moja Maťa nevedela ani dovolať Lucke ani  nejako inak skontaktovať. Zostala sklamaná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Prečo ju jej najlepšia kamarátka okradla? Ani tak nejde o to , že ju okradla ale o to , že to nepovedala o to , že nie je schopná čeliť pravde a aspoň jej to napísať. Maťka to stále skúšala , až jej došla trpezlivosť a napísala Lucke nech sa uvedomí a buď jej vráti peniaze , alebo nech ich pošle tam kam má.

Zvrat: Lucka sa zrazu ozvala s tým , že sa moja dcéra nemá toľko triasť o svoje peniaze že ich niekedy dostane späť.

Čože???? To čo je za prístup? Tu už nejde o peniaze. Ide tu o princíp. Poznajú sa od detstva. Vždy a všade boli spolu. A teraz? Veď peniaze nie sú až také dôležité.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem ako vy, ale ja Luckino správanie nechápem.

Lujza Šmitová

Lujza Šmitová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu